Založ si blog

Čo som našiel na stole

Už som sa na to nemohol pozerať, tak som tú telku jednoducho vypol.

No dobre, nebolo to úplne tak. Chcel som len vyzerať trošku drsne a mierne som sa vystatoval. Dúfal som, že svojou fingovanou vyzretosťou a veľkou vnútornou silou rozhorím vo svojej žene vášeň na dnešný večer. Bolo to však oveľa jednoduchšie, vypli prúd.

Ale späť k mojej snahe. Raz, jedného sychravého nedeľného rána som rozospatý tiahol obývačkou, keď tu zrazu Ajhľa! Môj karpinový zrak spočinul na jednom nemenovanom ženskom magazíne(končilo to tuším na …POLITAN). Čistou náhodou ležal len tak ledabolo pohodený na stole a nenápadne na mňa volal tichučkým hláskom: “Prečítaj si ma“. Aj mne samému to bolo divné, pretože nič halucinogénne som už celú polhodinu nevzal. Nenápadne som sa pozrel okolo, či sa niekto nedíva. Nik. Tak som naň jedným okom mrkol. Samozrejme, že normálne, za bežných okolností by som sa podobnú literatúru nikdy-nikdy ani len nepozrel, v ušiach mi však stále zneli slová mojej starej mamy „Nikdy neignoruj hovoriaci časopis“ (jedna z rád, čo si nesiete so sebou celý život). Tak som ho neignoroval a zalistoval si. No a čuduj sa svete, za chvíľku som mal v ruke pero a robil som si test. Keď ma pritom načapala moja žena, tvrdil som jej, že som sa iba oboznamoval z módnymi trendmi na jeseň/zima pre modernú ženu (keď sa nad tým teraz zamyslím, asi tomu neuverila).

To, čo mi vyšlo v tom teste, ma šokovalo. Strašná pravda mi udrela do očí. Ospravedlňujem sa za slovné zvraty hodné bulvárneho časopisu, ale lepšie svoje pocity opísať neviem. Pochopil som teda, že moja doterajšia snaha, moje prepracované a do najmenších detailov vymakané zvádzanie mojej žienky je nanič . Všetky tie pokusy, tá moja rafinovanosť a zvieracia vášeň, čo som každý druhý večer doma skúšal mi bola platná ako kondóm najznámejšiemu multioteckovi na slovensku, Borisovi.

Z testu, ktorý som si podotýkam spravil úplnou náhodou, vyplýva, že mám doma typ ženy, ktorá ale absolútne kašle na všetky verbálne prejavy náklonnosti, na slovné vyznania lásky a farbisté lichôtky (nechcem sa chváliť, ale za niektoré z nich by som si zaslúžil pochvalu pred zastrúhanou ceruzkou od samotného Hviezdoslava). Proste s ňou nič nerobia moje nádherné kalerábiky. Nie žeby bola nevďačná, to nie. Ona si ich s láskavým a chápavým pohľadom vypočuje, pousmeje sa, potom mi rukou prehrabne na pleške všetky tri vlasy a vtlačí mi božtek na líčko. A hotovo. Hlbšie to nejde (pre prasatá som nemyslel zospodu ale dušu).

Ona vám je ten typ čo nazvali: Vníma lásku cez skutky .(a nechcem vás chlapi strašiť, alebo vyvolávať davovú psychózu, ale že vraj, a to mám z absolútne z neoverených zdrojov, je ich takýchto viacej – určite viac ako 3)

Viete si predstaviť tú paniku, keď som si dal dohromady 1+1 (frajeri s kalkulačkou mi budú tvrdiť, že sú to dva -ale tu vôbec nejde o číslo). Ako úprimne, náznaky tu boli a nebolo ich málo. Keď si tak matne spomínam, hneď na začiatku nášho chodenia mi povedala, že ju tie medíky, čo jej mažem pod fúzy (nie naozaj nemá bajúze) vôbec nič nehovoria. Niekomu by sa možno zdalo, že čo viac by som chcel – mám to krásne polopatisticky. Ale ruku na srdce, kto pozná status: odkrvený mozog, vie o čom hovorím.

Ďalšie náznaky prichádzali v mojej frustrácii, keď som jej šepkával do uška teplé slovká, ale nič z toho čo zaručovali na diskusných fórach v modrom koníku sa nestalo. Tu už mi mohlo trknúť, ale som tvrdohlavý. Čo vám poviem, keď si chlap ako ja zaumieni, že postaví Panamský prieplav , veľmi ťažko, ani osobná skúsenosť ho nepresvedčí, že v Monaku sa táto stavba s týmto názvom komerčne neuchytí.

Keďže ja nie som typ, ktorý hádže kopiju do žita už po tisíctreťom neúspechu, rozhodol som sa vyskúšať pre mňa radikálnu metódu, ktorú odporúčajú americký vedci a profesori z fakulty CHJTPABŽŠ (voľný preklad je asi: Chlap je tu preto, aby bola žena šťastná) na Mesečusetskej univerzite vzťahov na Floride.

Naplánoval som si to. Nakreslil som si k tomu sieťový graf. Urobil pár výpočtov a zalial to pivom. Už len nádych výdych a použiť to v reály. Tu je výťah spomínaných vedcov:

1)      Pre začiatočníkov(tam som teraz ja): Keď jej budete chcieť povedať že ju milujete, buďte silný, zdržte sa a namiesto toho, aby ste niečo povedali buďte akčný: vysajte (ja by som to vyšperkoval, že možno nechám na koberci nevysatý kúdeľ špiny v tvare srdca).

2)      Pre pokročilých: Napr. týždeň sa svojej polovičke venovať a vypnúť telku, aj keď pôjde liga majstrov. Čerešnička na torte môže byť, že ju počas finálového zápasu majtrovstiev sveta v hokeji Slovensko vs. Česko vezmete vyvenčiť na romantickú večeru von, bez signálu, pri sviečkach (pre psíčkarov bez vôdzky a obojku).

3)      Pre mega-ultra-giga-majstrov, ktorí iba hádžu rukou nad celým týmto článkom, že oni toto už dávno vedia: Páni vystúpte z tieňa, ukážte sa nám, nech uveríme, že nie ste iba výplodom fantázie bratov Grimmovcov. Ste ako UFO – nájdu sa takí, ktorí tvrdia, že vás videli, ale jasné dôkazy neexistujú.

Chápem, že všetky tie veci vyzerajú skôr vedecko-fantasticky pre nás nabúchaných kulturistov (nech zdvihne ruku ten kto o sebe takto ešte neuvažoval – hlavne vtedy keď pózujeme pred zrkadlom a napíname svaly). Ja sa za nás chlapov obetujem a skúsim sa vydať na túto tŕnistú a nikým neprebádanú cestu.

Držte mi nechty.

Dám vedieť či som to prežil. Jeden za všetkých, a všetci za mňa.

Ps: Moja žena si ten hokej kukla so mnou a na romantiku sme šli predtým.

SPISOVATEĽSKÁ KRÍZA

02.09.2015

Rovno Vám poviem: MÁM SPISOVATEĽSKÚ KRÍZU. Nie, že by som sa cítil ako spisovateľ. Ále kašlať na to, nebudem skromný, to už dnes neletí. Áno, cítim sa ako spisovateľ ale vôbec nie frustrovaný alebo nedocenený. Práve naopak. Moje diela sú vystavené na všetkých dôležitých miestach nášho bytu. Či už spomeniem moje trefné poznámky v kalendári zvýraznené fixkou, [...]

56 cm v slipoch-chlapské trápenie

04.11.2014

Už vidím tie nahnevané tváre pánov, neveriacke krútenie hlavami a vulgarizmy o namyslenom chválenkárovi. A viem si predstaviť aj rozžiarené oči dám so slinkou v ľavom kútiku. Kľudne si majte pocity aké mať chcete. ALE JA TRPÍM. Áno, chápem Vás, pri prvom pohľade skúsených fanúšikov filmov pre dospelých si predstavíte majstra meču Obi-Van-Kenobiho ako neľútostne [...]

Som plešatý

29.10.2014

Dokonca miesta, na ktorých sa mi na hlave kde tu rojili trsy vlasov a aj tie kde rástli sólisti, som zrovnal zo zemou, teda v mojom prípade s plešinou. A čím som starší, tým radšej by som bol už prirodzene holohlavý (tzv. bio plecháč) – lebo už ma nebaví každý druhý týždeň tých zopár (slovom sedem) vlasov si holiť. Dalo by sa teda povedať, že som lebkoun. [...]

libanon, hizballáh

Pri izraelských úderoch pri Halabe zomrelo 36 sýrskych vojakov

29.03.2024 06:27

Pri izraelských úderoch namierených na oblasť neďaleko Halabu (Aleppa) na severe Sýrie zahynulo podľa agentúry AFP najmenej 36 sýrskych vojakov.

Jaroslav Slašťan, Zásahový tím pre medveďa hnedého

Nebol to hon na čarodejnice. Medvedica v Mikuláši bola skutočným rizikom, hovorí šéf zásahového tímu

29.03.2024 06:00

K ľuďom sa samica, ktorá útočila v metropole Liptova, približovala pravidelne. Tvrdia to členovia zásahového tímu. Pri jej monitorovaní použili špičkové drony.

Babiš, Pavel

Politológ: Pavel asi Korčoka nepodporí, Babiš chváli Pellegriniho, ale cieli na vlastných voličov

29.03.2024 06:00

Ako vyzerajú vzťahy Česka a Slovenska pred prezidentskými voľbami? Pre Pravdu to vysvetlil český politológ Josef Mlejnek.

putin, kim

Putin podal Kimovi pomocnú ruku: Zablokoval dohľad OSN nad sankciami voči KĽDR

28.03.2024 22:10

Kroky Ruska podľa hovorcu amerického ministerstva zahraničných vecí Matthewa Millera "cynicky oslabujú" medzinárodný mier

martinkoslimacik

Keď zapneš svetlo, vypneš tmu.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 7
Celková čítanosť: 21003x
Priemerná čítanosť článkov: 3000x

Autor blogu

Kategórie