Založ si blog

Fatálnych 37, 2

Prečo je teplota 37,2 smrteľná?

Je to niečo, čo vyvoláva polemiku medzi vedeckými kapacitami na celom svete. Rozhádalo to viacerých laureátov Nobelových cien a MTV awards .

Záhady tohto typu, ako je lochnesská príšera, bermudský trojuholník alebo Tori Spelling mátajú ľudstvo od nepamäti.

Najzaujímavejšie je však to, že tento syndróm postihuje iba mužskú časť populácie, ženskej akoby sa netýkal.

Prečo práve muži trpia touto teplotou tak smrteľne? Keď máme 38 tak si zalezieme do perín , keď 39 tak sa potíme a keď 40 tak máme halucinácie. Ale v čom tkvie tá fatálnosť čísla 37,2?

V čom sme teda mi muži rozdielni od žien?

Ak vylúčime tretiu nohu na jednej strane a mliečne žľazy na druhej, ostane nám iba to magické miesto zrodenia, po španielsky el Matternico. Z toho jasne vyplýva, že jediný rozdiel medzi mužom a ženou sú čary a kúzla. Preto je možné, že ženské pohlavie používa proti tejto smrteľnej teplote zaklínadlá alebo lektvary.

Máme teda dve možnosti:

1) Spriatelíme sa s vybranými jedincami druhej polovice ľudstva. Poprosíme ich nech sa o nás postarajú v tejto kritickej chvíli a použijú svoju mágiu aby nás vytrhli zo spárov boha Hádesa – verím, že mnohí páni tak už urobili.

2)Vyriešime túto záhadu. Svitá nám totiž svetielko nádeje na konci tunela Branisko. Jeden bača z Očovej prišiel totiž na to, čo za proces sa naštartuje v tele muža pri teplote 37,2. Je to teplota varu EGA. A nemusím vám páni moji vysvetľovať, že keď strácame svoje druhé ja, tak sú pocity umierania na mieste.

SPISOVATEĽSKÁ KRÍZA

02.09.2015

Rovno Vám poviem: MÁM SPISOVATEĽSKÚ KRÍZU. Nie, že by som sa cítil ako spisovateľ. Ále kašlať na to, nebudem skromný, to už dnes neletí. Áno, cítim sa ako spisovateľ ale vôbec nie frustrovaný alebo nedocenený. Práve naopak. Moje diela sú vystavené na všetkých dôležitých miestach nášho bytu. Či už spomeniem moje trefné poznámky v kalendári zvýraznené fixkou, [...]

56 cm v slipoch-chlapské trápenie

04.11.2014

Už vidím tie nahnevané tváre pánov, neveriacke krútenie hlavami a vulgarizmy o namyslenom chválenkárovi. A viem si predstaviť aj rozžiarené oči dám so slinkou v ľavom kútiku. Kľudne si majte pocity aké mať chcete. ALE JA TRPÍM. Áno, chápem Vás, pri prvom pohľade skúsených fanúšikov filmov pre dospelých si predstavíte majstra meču Obi-Van-Kenobiho ako neľútostne [...]

Som plešatý

29.10.2014

Dokonca miesta, na ktorých sa mi na hlave kde tu rojili trsy vlasov a aj tie kde rástli sólisti, som zrovnal zo zemou, teda v mojom prípade s plešinou. A čím som starší, tým radšej by som bol už prirodzene holohlavý (tzv. bio plecháč) – lebo už ma nebaví každý druhý týždeň tých zopár (slovom sedem) vlasov si holiť. Dalo by sa teda povedať, že som lebkoun. [...]

France Moulin Rouge

Ostalo len LIN ROUGE. Vrtuľa legendárneho mlyna na streche parížskeho kabaretu sa zrútila

25.04.2024 09:29

Svetoznámy kabaret je jednou z tamojších najnavštevovanejších turistických atrakcií.

izrael, hamas, zbrane

Hamas zloží zbrane, ak vznikne palestínsky štát, povedal predstaviteľ hnutia

25.04.2024 09:16

Hnutie Hamas vládne od roku 2007 v Pásme Gazy.

Jemen, USS Carney

Loď v Červenom mori zostrelila raketu, k útoku sa prihlásili húsíovia

25.04.2024 08:40

Vypálená raketa pravdepodobne mierila na loď MV Yorktown plaviacu sa pod americkou vlajkou.

Mikuláš Černák, súd

Zatiaľ nie, odkázal Černák. Na súde nastal zvrat, rozhodovať o jeho prepustení sa bude o týždeň, boss bossov prehovorí

25.04.2024 08:00, aktualizované: 09:52

Kedy sa dozvieme verdikt, zatiaľ nie je známe. V prípade ešte stále pribúdajú návrhy na doplnenie dokazovania a procesné strany ich môžu podať aj počas pojednávania.

martinkoslimacik

Keď zapneš svetlo, vypneš tmu.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 7
Celková čítanosť: 21027x
Priemerná čítanosť článkov: 3004x

Autor blogu

Kategórie