Založ si blog

Som plešatý

Dokonca miesta, na ktorých sa mi na hlave kde tu rojili trsy vlasov a aj tie kde rástli sólisti, som zrovnal zo zemou, teda v mojom prípade s plešinou. A čím som starší, tým radšej by som bol už prirodzene holohlavý (tzv. bio plecháč) – lebo už ma nebaví každý druhý týždeň tých zopár (slovom sedem) vlasov si holiť.

Dalo by sa teda povedať, že som lebkoun.

Dopracoval som sa do štádia keď som na to dokonca hrdý. V tomto momente musím poďakovať akadémii a hlavne svojej mamine pretože mi hlavičku v postieľke, v časoch keď som bol ešte batoľa natáčala podľa príručky „Ako nemať z dieťaťa ploskáča. 2 ilustrované vydanie“. Vyšlo jej to na výbornú. Mám lebku tak guľatú že mi sem tam zavolajú z kartografického inštitútu, keď potrebujú spraviť ideálne guľatý glóbus, či si môžu prísť pomerať moju hlavu.

Zdá sa mi, že po poslednom sčítaní ľudu sa k našej plechatej menšine hlási čím ďalej tým viac pánov. Dokonca už máme prihlásených aj pár dám či dokonca zvierat (najviac je bezsrstých mačiek). To sa mi javí ako pozitívny trend. Som rád, že pomaly končí tá ohavná doba temna, keď si páni sprejovali do vlasov vlasy v spreji, keď si pripínali sponkami tupé (v horšom prípade si prišívali k pleške), alebo si ťahali srsť z chrbta až dopredu na ofinu, čo bolo dosť riskantné hlavne vo veternom počasí, keď sa tento vlasový fake proste postavil a urobil majiteľovi ešte väčšiu hanbu.

Je pravda, že sa v tomto smere trochu zmenila aj spoločnosť. Uvoľnili sa mravy. Chlapská hlavová nahota, je už tolerovaná. Nie je to už tak, ako v dobách temna, keď si ľudia na hlavového naháča ukazovali na ulici prstom, alebo mu s päsťou nad hlavou nadávali do skinhedov či mafiánov.

Dalo by sa povedať, že dnes, hlavoví naháči určujú eko-trendy. Sú frontmanmi v ochrane životného prostredia. Zdá sa vám, že trepem? Tak rátajte so mnou: žiadne šampóny a kondicionéry, farby a spreje na vlasy, gély a tužidlá, hrebene a extra uteráky, extra spotreba vody na umytie vlasov a elektrická energia ušetrená pri fénovaní… Kľudne by som mohol vymenovávať do zajtra, ale stačí mi spomenúť štúdiu z Thajvanskej univerzity. Vypočítali, že nepoužívaním vlasových prípravkou jedným človekom sa ročne zachránia 3 veľryby, 7 škrečkov, 5 zajacov a 2 sekvoje.

Verte tomu alebo aj nie.

Byť hlavovým naháčom je prosto úžasné.

SPISOVATEĽSKÁ KRÍZA

02.09.2015

Rovno Vám poviem: MÁM SPISOVATEĽSKÚ KRÍZU. Nie, že by som sa cítil ako spisovateľ. Ále kašlať na to, nebudem skromný, to už dnes neletí. Áno, cítim sa ako spisovateľ ale vôbec nie frustrovaný alebo nedocenený. Práve naopak. Moje diela sú vystavené na všetkých dôležitých miestach nášho bytu. Či už spomeniem moje trefné poznámky v kalendári zvýraznené fixkou, [...]

56 cm v slipoch-chlapské trápenie

04.11.2014

Už vidím tie nahnevané tváre pánov, neveriacke krútenie hlavami a vulgarizmy o namyslenom chválenkárovi. A viem si predstaviť aj rozžiarené oči dám so slinkou v ľavom kútiku. Kľudne si majte pocity aké mať chcete. ALE JA TRPÍM. Áno, chápem Vás, pri prvom pohľade skúsených fanúšikov filmov pre dospelých si predstavíte majstra meču Obi-Van-Kenobiho ako neľútostne [...]

Fatálnych 37, 2

23.10.2014

Prečo je teplota 37,2 smrteľná? Je to niečo, čo vyvoláva polemiku medzi vedeckými kapacitami na celom svete. Rozhádalo to viacerých laureátov Nobelových cien a MTV awards . Záhady tohto typu, ako je lochnesská príšera, bermudský trojuholník alebo Tori Spelling mátajú ľudstvo od nepamäti. Najzaujímavejšie je však to, že tento syndróm postihuje iba mužskú časť [...]

Trump

Porota, ktorá rozhodne o Trumpovi v historickom procese, je už kompletná

18.04.2024 23:26

Porota sa vyberala zo stoviek potenciálnych členov na základe série otázok, ktoré majú zaručiť, že sa budú rozhodovať nestranne.

farmári, poľsko, traktory

Poľskí poľnohospodári nepúšťajú kamióny cez hraničné priechody s Ukrajinou

18.04.2024 21:37

Naďalej tak protestujú proti prílevu lacného obilia z Ukrajiny.

keňa, vojaci

V Keni zahynulo pri páde vojenského vrtuľníka desať ľudí, vrátane veliteľa armády

18.04.2024 20:56

Vrtuľník havaroval krátko po štarte a potom začal horieť.

turecko, zemetrasenie, tokat

Stred Turecka zasiahlo zemetrasenie. Poškodilo niekoľko budov

18.04.2024 20:03

Zatiaľ nie sú správy o úmrtiach alebo vážne zranených.

martinkoslimacik

Keď zapneš svetlo, vypneš tmu.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 7
Celková čítanosť: 21019x
Priemerná čítanosť článkov: 3003x

Autor blogu

Kategórie