Založ si blog

56 cm v slipoch-chlapské trápenie

Už vidím tie nahnevané tváre pánov, neveriacke krútenie hlavami a vulgarizmy o namyslenom chválenkárovi. A viem si predstaviť aj rozžiarené oči dám so slinkou v ľavom kútiku. Kľudne si majte pocity aké mať chcete. ALE JA TRPÍM.

Áno, chápem Vás, pri prvom pohľade skúsených fanúšikov filmov pre dospelých si predstavíte majstra meču Obi-Van-Kenobiho ako neľútostne bodá do svojich nepriateľov v tvare Renoltu. Priznám sa, napadlo to aj mňa, keď som sa jedného rána zobudil a zistil som, čo mi tam dole, cez noc, obrích rozmerov, narástlo. No ihneď po týchto slastných myšlienkach mi došlo, že ja už vlastne nie som ani človek. Som stále síce niečo humanoidné, ale mám o čosi viac bližšie k trojnohej klavírnej stoličke, ako k homo sapiens.

Môj nový život strastí a utrpení začal.

Hneď ráno som dostal pár rán osudu a to doslova. Klasické ranné močenie sa zmenilo na boj o holý život. Isto ste na webe videli pár vtipných videí amatérskych požiarnikov, ako bojujú so skáčucou hadicou striekajúcou plný prúd vody, ktorá sa im vyšmykla z rúk. Mal som rovnaké problémy, akurát v miestnosti 1,5×1 metra. A FAKT som to nečakal.

Všetky ostatné veci týkajúce sa hygieny a údržby tejto ozruty bol zrazu problém. Už len to klasické potrasenie po močení, aby posledné kvapky nezostali v slipoch, sa pri štandardných pohyboch zmenili na plieskanie bičom. Výsledok: dve rozbité kachličky a prasknuté dvere od toalety.

O problémoch s nosením, hádam ani nemusím písať. Na voľné trenky som mohol rovno zabudnúť, nikdy som nevedel odhadnúť odkadiaľ mi vypadne tá masa mäsa. A zohnať boxerky s dostatočným miestom vpredu, aby som pritom nevyzeral ako Beckham so štrikovanou ponožkou v slipoch – priam nemožné. Problém som vyriešil priam inžiniersky – omotanie okolo pása + fixácia hlavičky dodatočným opaskom. Akurát teraz musím vždy rátať s tými sekundami navyše pri urgentných a rýchlych návštevách toaliet na odpásavanie a rozopínanie dodatočného opaska.

No a na to, na čo sa chcete všetci spýtať už od začiatku, ako je to s tým sexom pri týchto rozmeroch, môžem len sucho skonštatovať, že je to čistá sodoma a gomora.

Po prvé, sa musím všade neuveriteľne kontrolovať, aby som nemal hambaté myšlienky, pretože pri tomto rozmere nijako, opakujem NIJAKO nezakamuflujete, na čo práve myslíte. A len tŕpnete či to ten opasok vydrží. A ruku na srdce, myslia chlapi aj na niečo iné? OK ešte na pivo a futbal – to je tých 5 minút, keď nemusím byť v strese.

A po druhé, ak sa už rozhodneme ísť na to, je potrebné siahodlhé plánovanie a telefonovanie. Pochopte, že mám iba 5 a pol litra krvi a keďže objem pripraveného Chorchého (áno dal som mu meno – veď je to žijúci samostatný organizmus) je skoro liter, dochádzalo počas hrátok k odkrveniu organizmu, zlyhávaniu orgánov a raz skoro až ku klinickej smrti. Takže si musím zabezpečiť a prenajať miestnosť v nemocnici na transfúznom oddelení. Uistiť sa či majú správnu krvnú skupinu a ochotný personál, ktorý mi zavedie do ruky infúziu. No a keď sme už v nemocnici, je najťažšie naladiť manželku na tú správnu nôtu, pretože ju nemocničná vôňa a bielo-okachličkované miestnosti vôbec nevzrušujú. O tom, že väčšinou plnenie si manželských povinností stroskotáva na nedostatku krvnej skupiny so správnym RH faktorom ani nehovorím.

Ale keď sa to všetko podarí, je to v priemere tých najkrajších 30 sekúnd za rok.

Niekedy si so slzou v oku spomeniem aké to boli krásne časy, keď mal môj Chorché iba mohutných 10,5 cm, a aký som bol sprostý, keď som nahatý pobehoval okolo včelieho úľa.

Ach jaj.

SPISOVATEĽSKÁ KRÍZA

02.09.2015

Rovno Vám poviem: MÁM SPISOVATEĽSKÚ KRÍZU. Nie, že by som sa cítil ako spisovateľ. Ále kašlať na to, nebudem skromný, to už dnes neletí. Áno, cítim sa ako spisovateľ ale vôbec nie frustrovaný alebo nedocenený. Práve naopak. Moje diela sú vystavené na všetkých dôležitých miestach nášho bytu. Či už spomeniem moje trefné poznámky v kalendári zvýraznené fixkou, [...]

Som plešatý

29.10.2014

Dokonca miesta, na ktorých sa mi na hlave kde tu rojili trsy vlasov a aj tie kde rástli sólisti, som zrovnal zo zemou, teda v mojom prípade s plešinou. A čím som starší, tým radšej by som bol už prirodzene holohlavý (tzv. bio plecháč) – lebo už ma nebaví každý druhý týždeň tých zopár (slovom sedem) vlasov si holiť. Dalo by sa teda povedať, že som lebkoun. [...]

Fatálnych 37, 2

23.10.2014

Prečo je teplota 37,2 smrteľná? Je to niečo, čo vyvoláva polemiku medzi vedeckými kapacitami na celom svete. Rozhádalo to viacerých laureátov Nobelových cien a MTV awards . Záhady tohto typu, ako je lochnesská príšera, bermudský trojuholník alebo Tori Spelling mátajú ľudstvo od nepamäti. Najzaujímavejšie je však to, že tento syndróm postihuje iba mužskú časť [...]

Illinois, police

Útok nožom v Illinoise si vyžiadal štyroch mŕtvych a päť zranených

28.03.2024 10:46

Podozrivého muža policajti zadržali. Motív útoku nebol bezprostredne známy.

Baltimore most loď nákladná

Po zrútení mosta v Baltimore našli telá dvoch zo šiestich nezvestných osôb

28.03.2024 10:12

Obrovská nákladná loď, ktorú nebolo možné ovládať a následne narazila do mosta, absolvovala predtým v miestnom prístave „bežnú údržbu motora“.

Rakva / Rakvy / Cintorín / Pohreb /

Nadúmrtnosť po troch rokoch klesla takmer na nulu, podpísali sa pod to dva hlavné faktory

28.03.2024 09:50

Počet zomretých vlani klesol v porovnaní s rokom 2022 vo všetkých krajoch Slovenska.

Štefan Harabin

To je nejaká partizánčina. Harabin poprel podporu Pellegrinimu

28.03.2024 09:00, aktualizované: 10:05

V médiách sa ráno objavila správa, že Harabin pôjde voliť v druhom kole šéfa Hlasu.

martinkoslimacik

Keď zapneš svetlo, vypneš tmu.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 7
Celková čítanosť: 21001x
Priemerná čítanosť článkov: 3000x

Autor blogu

Kategórie