Ako sa robí dievčatko

22. októbra 2014, martinkoslimacik, Nezaradené

Rozhodli sme sa mať dieťa.

Toto rozhodnutie sa rodilo ťažko. Ja som chcel totiž škrečka.

Ako vždy sme sa dohodli na kompromise: aj škrečok aj bábo. V jednej veci som však ostal neoblomný. Musí to byť dievčatko. Viem, že moja žienka, by rada niekomu rozčesávala vlasy počas dlhých zimných večerov ale chalanom a ani psovi sa proste držať hlavu nechce. A musím sa priznať, že moje zámery neboli čisto nesebecké. Len si to predstavte: ako sa pyšne prechádzam o osemnásť rokov neskôr ako 60 ročný dedo s 18tkou po boku po námestí… júúúj a tie závistlivé pohľady.

Takže som sa s veľkou vervou pustil do štúdia ako na to. Preštudoval som všetky možné techniky ako docieliť , aby keď spermia dorazí k vajíčku bol výsledok splynutia bez chvostíka.

Nechceli sme nič nechať na náhodu a robili sme všetko čo internet a pôrodné babice odporúčali:

Intenzívne sme mysleli len na dievčatko, dali sme jej meno Klárika. Mesiac som do seba namiesto stejkov pchal šaláty. Naschvál sme pozerali iba romantické filmy, nakúpili výbavičku v ružovej a objednali sme Kláriku na nástrel náušničiek. Pri samotnom akte som si pre istotu obliekol ženine spodné prádlo aby som nadobro potlačil myšlienky na chlapca. Milovali sme sa pri splne mesiaca o 23:55, na pravom boku, ľavá noha hore, 2 dni pred ovuláciou a spievali sme si pri tom feministické pesničky.

Ako povedal Julko Cézarovie: Kocky sú hodené, v našom prípade je zamiesené

Po deviatich mesiacoch a troch dňoch sa nám narodil Ferko.

Ps: Dúfam, že bude aspoň Gay