Založ si blog

Seminárujem teda som

V dnešnej dobe je veľmi trendy navštevovať všelijaké kurzy a semináre, dalo by sa dokonca povedať, že kto nesemináruje alebo nebodaj nekurzuje vlastne ani nežije.

Ešte teraz sa vyrosím na čele, keď si spomeniem na ten Aha moment – na ten moment osvietenia, keď mi to prišlo. Pamätám si to ako by to bolo včera. Práve prerušili moje obľúbené reklamy nejakým lokálnym televíznym seriálom v činžiaku, takže som mal čas na svoje vnútorné úchylné myšlienky. Hneď mi nabehla príjemná predstava s Milou Kunis. Chvíľku sme sa mojkali, keď zrazu vstala a dala mi facku. Vtedy mi to došlo: Ako by so mnou chcela Kuniska niečo mať, keď nerastiem, nevzdelávam sa, nejdem hore?

Musím s tým niečo spraviť, musím na sebe zamakať. Rozhodol som sa: prihlásim sa na nejaký seminár.

Ihneď som šiel na sieť a zažal hladať, dal som si však podmienku. Nesmelo to byť však nič pre citlivky určite nič o štrikovaní, proste nejaká riadna drsňárna pre chlapov odchovaných na veháes filmoch s Arnoldom a Silvestrom.

Predstavoval som si teda niečo ako prežitie v džungli, kde vás vysadia uprostred pralesa napríklad iba s otvárakom na pivo, alebo niečo ako praveký lov mamutov (kľudne aj slon v kožuchu) kde v tlupe pravekých lovcov odetých v kožiach z bengálskeho tigra naháňame chlpatého slona iba svojim pravekým pokrikom.

Asi neviem gúgliť pretože som nič podľa môjho gusta a nebojím sa povedať, že aj podľa gusta 80% chlapov nenašiel. Je možné že jedným z hlavných dôvodov môjho neúspechu bolo aj to, že som hľadal iba v okolí Inovca. Ale ako by som logicky mohol vyprať, ožehliť a navariť pre rodinku keby to bolo ďalej?

Prišlo mi zle od žalúdka, keď mi došlo čo si pomyslia susedia, ak zistia že som na žiadnom seminári doteraz nebol. Musel by som chodiť od hanby domov po kanáloch. Na moju ženu by ukazovali prstom a moje deti by sa nedostali na žiadnu prestížnu vysokú napríklad v Trenčíne.

Takže podľa hesla: keď nepustí žena Mohameda k hore tak Mohamed umyje okná a spýta sa znova, som sa rozhodol že si taký seminár zorganizujem sám.

Všetko som naplánoval a zariadil a o týždeň organizujem svoj prvý webinár na tému: Dá sa pri močení vyhnúť mokrej podlahe? Už teraz mám zabukované všetky miesta. Dve.

Dám vedieť ako to dopadlo.

SPISOVATEĽSKÁ KRÍZA

02.09.2015

Rovno Vám poviem: MÁM SPISOVATEĽSKÚ KRÍZU. Nie, že by som sa cítil ako spisovateľ. Ále kašlať na to, nebudem skromný, to už dnes neletí. Áno, cítim sa ako spisovateľ ale vôbec nie frustrovaný alebo nedocenený. Práve naopak. Moje diela sú vystavené na všetkých dôležitých miestach nášho bytu. Či už spomeniem moje trefné poznámky v kalendári zvýraznené fixkou, [...]

56 cm v slipoch-chlapské trápenie

04.11.2014

Už vidím tie nahnevané tváre pánov, neveriacke krútenie hlavami a vulgarizmy o namyslenom chválenkárovi. A viem si predstaviť aj rozžiarené oči dám so slinkou v ľavom kútiku. Kľudne si majte pocity aké mať chcete. ALE JA TRPÍM. Áno, chápem Vás, pri prvom pohľade skúsených fanúšikov filmov pre dospelých si predstavíte majstra meču Obi-Van-Kenobiho ako neľútostne [...]

Som plešatý

29.10.2014

Dokonca miesta, na ktorých sa mi na hlave kde tu rojili trsy vlasov a aj tie kde rástli sólisti, som zrovnal zo zemou, teda v mojom prípade s plešinou. A čím som starší, tým radšej by som bol už prirodzene holohlavý (tzv. bio plecháč) – lebo už ma nebaví každý druhý týždeň tých zopár (slovom sedem) vlasov si holiť. Dalo by sa teda povedať, že som lebkoun. [...]

SR Prezidentka Čaputová Úradovanie Východ Prešov Návšteva

Čaputová: Z východu som nadšená, rada sa sem vraciam

25.04.2024 21:45

Prezidentka navštívila rusínske divadlo, evanjelické gymnázium, centrum pre obete násilia či národnú kultúrnu pamiatku na Solivare.

SR Bratislava EK Vláda Jourová RTVS MK Stretnutie TK BAX

Jourová rokovala s Ficom i Šimkovičovou: Nikto si neželá, aby Slovensko prišlo o peniaze EÚ, eurokomisia má však otázky

25.04.2024 19:57

EK diskutuje s vládou o zmenách v trestnom práve, ktoré vládna koalícia napriek žiadosti komisie presadila v zrýchlenom režime.

Lukasenkova atletka

Lukašenko prezradil, kedy odíde. Ženu na čele štátu nechce, ale atlétku, ktorá neznáša dúhové farby, by podporil

25.04.2024 19:00

Alexandr Lukašenko tvrdí, že Bielorusom sa žije oveľa lepšie ako pred tromi desaťročiami. Ako vyzerá porovnanie ich finančných pomerov so Slovákmi?

Praha, masová streľba, Česko

Strelec z pražskej univerzity netrpel duševnou poruchou, motív úrady oznámia čoskoro

25.04.2024 18:21

V hlavnej budove Filozofickej fakulty UK v Prahe 21. decembra 2023 jej študent zastrelil 13 ľudí a jedna osoba neskôr zomrela v nemocnici.

martinkoslimacik

Keď zapneš svetlo, vypneš tmu.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 7
Celková čítanosť: 21028x
Priemerná čítanosť článkov: 3004x

Autor blogu

Kategórie