Založ si blog

SPISOVATEĽSKÁ KRÍZA

Rovno Vám poviem: MÁM SPISOVATEĽSKÚ KRÍZU.

Nie, že by som sa cítil ako spisovateľ. Ále kašlať na to, nebudem skromný, to už dnes neletí. Áno, cítim sa ako spisovateľ ale vôbec nie frustrovaný alebo nedocenený. Práve naopak. Moje diela sú vystavené na všetkých dôležitých miestach nášho bytu. Či už spomeniem moje trefné poznámky v kalendári zvýraznené fixkou, alebo do detailu spracované opisy chýbajúcich položiek potrebných k doplneniu, nazvaných Nákupný Zoznam (pri všetkej skromnosti si naozaj nespomeniem koľký diel som už napísal). No a samozrejme to, čo môžem bez ostychu nazvať výstavnou skriňou mojej dlhoročnej tvorby a to sú Úlohy: pre moju ženu, deti a samozrejme pre mňa.

Na týchto Úlohách som si vybudoval svoje renomé. Dalo by sa bez okolkov povedať, že tieto Úlohy ma sformovali do dnešnej podoby, do dnešných kvalít. Až sa zo mňa stal nástenkár v našom vchode.

Isto si viete predstaviť tú zodpovednosť , ktorá leží na mojich bedrách… No len si skúste tak z brucha napísať vetu: Dňa 24.12 bude z technických príčin odstavená TUV.

Vnímate tú silu a energiu čo nesie tá veta. Prestavte si tie vášne ktoré táto veta vyvolá u mojich susedov. Dokonca sa nebojím predstaviť si, ani vulgarizmy, ba aj pľuvance pod nástenkou.

Nájdu sa isto aj takí vychytralí rozumbradovia, ktorí mi budú tvrdiť, že tá veta je SLABÁ v porovnaní so slávnou Cézarovou vetou: Vendi, Vidí, Veci. Verte však, že keby si tú moju vetu o TUV prečítal Cézar v decembri v Ríme na svojom Kolosee, Rímska ríša by sa nekončila až v Trenčíne pod skalou s nápisom, ale už dakde pri Novom Meste nad Váhom na Zelenej vode.

No a teraz keď Vám je jasné, že čítate článok starého spisovateľského vlka, musí Vám byť jasné, že s tou krízou je to Vážne.

Je to tak Vážne, že keď otvoríte dvere na chodbu, tak sa vám tá neistota, tá prázdnota, tá ničota vrýva pod nechty…Cítite frustráciu susedov, nevediacich čo sa deje…Prečo už nečítame JEHO diela? Čo sa stalo? Už nás nemá rád, alebo iba umrel?

Je to tu milí susedia, spolubojovníci, milí všetci… Je koniec. Nádoba je prázdna. Vyschol inkoust. Proste toto už nedám. Vôbec totiž netuším ako mám oznámiť, že z technických príčin tento rok odstávka TUV nebude.

56 cm v slipoch-chlapské trápenie

04.11.2014

Už vidím tie nahnevané tváre pánov, neveriacke krútenie hlavami a vulgarizmy o namyslenom chválenkárovi. A viem si predstaviť aj rozžiarené oči dám so slinkou v ľavom kútiku. Kľudne si majte pocity aké mať chcete. ALE JA TRPÍM. Áno, chápem Vás, pri prvom pohľade skúsených fanúšikov filmov pre dospelých si predstavíte majstra meču Obi-Van-Kenobiho ako neľútostne [...]

Som plešatý

29.10.2014

Dokonca miesta, na ktorých sa mi na hlave kde tu rojili trsy vlasov a aj tie kde rástli sólisti, som zrovnal zo zemou, teda v mojom prípade s plešinou. A čím som starší, tým radšej by som bol už prirodzene holohlavý (tzv. bio plecháč) – lebo už ma nebaví každý druhý týždeň tých zopár (slovom sedem) vlasov si holiť. Dalo by sa teda povedať, že som lebkoun. [...]

Fatálnych 37, 2

23.10.2014

Prečo je teplota 37,2 smrteľná? Je to niečo, čo vyvoláva polemiku medzi vedeckými kapacitami na celom svete. Rozhádalo to viacerých laureátov Nobelových cien a MTV awards . Záhady tohto typu, ako je lochnesská príšera, bermudský trojuholník alebo Tori Spelling mátajú ľudstvo od nepamäti. Najzaujímavejšie je však to, že tento syndróm postihuje iba mužskú časť [...]

novela Trestného zákona, parlament

Poslanci majú v roku 2024 zarábať vyše 6600 eur. K platu patria ešte paušálne náhrady

26.04.2024 17:17

Plat poslanca určuje zákon o platových pomeroch niektorých ústavných činiteľov SR.

AfD / Alternatíva pre Nemecko /

Neplatili ma Rusi, prijal som od nich len malé balíčky, povedal nemecký poslanec Bystroň

26.04.2024 16:42

Bystroň na otázku magazínu prijímanie balíčkov priamo nepoprel, celú kauzu potom označil za kampaň proti nemu.

SR Bratislava dron nemocnica Rázsochy zbúranie BAX

Dolinková chce predstaviť projekt nemocnice v Bratislave po schválení vládou, KDH chce ministerku odvolávať

26.04.2024 16:34, aktualizované: 18:05

Namiesto koncovej univerzitnej nemocnice na bratislavských Rázsochách sa má prestavať nemocnica v Ružinove a na Rázsochách má vzniknúť detská nemocnica.

medveď, Žiar nad Hronom

V Žiari nad Hronom zvýšte pozornosť, pohybuje sa tam medvedica s mladými

26.04.2024 16:09

Pohyb medvedice spozorovali v okolí Šibeničného vrchu a na Slnečnej stráni v blízkosti cesty na Partizánskej ulici.

martinkoslimacik

Keď zapneš svetlo, vypneš tmu.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 7
Celková čítanosť: 21029x
Priemerná čítanosť článkov: 3004x

Autor blogu

Kategórie