Založ si blog

Ako sa robí dievčatko

Rozhodli sme sa mať dieťa.

Toto rozhodnutie sa rodilo ťažko. Ja som chcel totiž škrečka.

Ako vždy sme sa dohodli na kompromise: aj škrečok aj bábo. V jednej veci som však ostal neoblomný. Musí to byť dievčatko. Viem, že moja žienka, by rada niekomu rozčesávala vlasy počas dlhých zimných večerov ale chalanom a ani psovi sa proste držať hlavu nechce. A musím sa priznať, že moje zámery neboli čisto nesebecké. Len si to predstavte: ako sa pyšne prechádzam o osemnásť rokov neskôr ako 60 ročný dedo s 18tkou po boku po námestí… júúúj a tie závistlivé pohľady.

Takže som sa s veľkou vervou pustil do štúdia ako na to. Preštudoval som všetky možné techniky ako docieliť , aby keď spermia dorazí k vajíčku bol výsledok splynutia bez chvostíka.

Nechceli sme nič nechať na náhodu a robili sme všetko čo internet a pôrodné babice odporúčali:

Intenzívne sme mysleli len na dievčatko, dali sme jej meno Klárika. Mesiac som do seba namiesto stejkov pchal šaláty. Naschvál sme pozerali iba romantické filmy, nakúpili výbavičku v ružovej a objednali sme Kláriku na nástrel náušničiek. Pri samotnom akte som si pre istotu obliekol ženine spodné prádlo aby som nadobro potlačil myšlienky na chlapca. Milovali sme sa pri splne mesiaca o 23:55, na pravom boku, ľavá noha hore, 2 dni pred ovuláciou a spievali sme si pri tom feministické pesničky.

Ako povedal Julko Cézarovie: Kocky sú hodené, v našom prípade je zamiesené

Po deviatich mesiacoch a troch dňoch sa nám narodil Ferko.

Ps: Dúfam, že bude aspoň Gay

SPISOVATEĽSKÁ KRÍZA

02.09.2015

Rovno Vám poviem: MÁM SPISOVATEĽSKÚ KRÍZU. Nie, že by som sa cítil ako spisovateľ. Ále kašlať na to, nebudem skromný, to už dnes neletí. Áno, cítim sa ako spisovateľ ale vôbec nie frustrovaný alebo nedocenený. Práve naopak. Moje diela sú vystavené na všetkých dôležitých miestach nášho bytu. Či už spomeniem moje trefné poznámky v kalendári zvýraznené fixkou, [...]

56 cm v slipoch-chlapské trápenie

04.11.2014

Už vidím tie nahnevané tváre pánov, neveriacke krútenie hlavami a vulgarizmy o namyslenom chválenkárovi. A viem si predstaviť aj rozžiarené oči dám so slinkou v ľavom kútiku. Kľudne si majte pocity aké mať chcete. ALE JA TRPÍM. Áno, chápem Vás, pri prvom pohľade skúsených fanúšikov filmov pre dospelých si predstavíte majstra meču Obi-Van-Kenobiho ako neľútostne [...]

Som plešatý

29.10.2014

Dokonca miesta, na ktorých sa mi na hlave kde tu rojili trsy vlasov a aj tie kde rástli sólisti, som zrovnal zo zemou, teda v mojom prípade s plešinou. A čím som starší, tým radšej by som bol už prirodzene holohlavý (tzv. bio plecháč) – lebo už ma nebaví každý druhý týždeň tých zopár (slovom sedem) vlasov si holiť. Dalo by sa teda povedať, že som lebkoun. [...]

Peniaze, euro, kufrík

Rakúski colníci našli na letisku vo Viedni v batožine 700-tisíc eur

28.04.2024 21:39

Rakúski colníci objavili 700 000 eur v hotovosti v batožine na letisku vo Viedni, ktorá patrila dvom bratrancom cestujúcim do Istanbulu.

oheň, kozub, kachle, plameň

Kysucký hotel Marlene horel, požiar strechy už lokalizovali

28.04.2024 19:09

Strechu hotela v Oščadnici zasiahol v nedeľu popoludní požiar, rozšíril sa aj do jeho podkrovných priestorov a ubytovacej časti.

Russia Lenin Death Anniversary

Ruskí komunisti zúria. Tvrdia, že Putinov obľúbený filozof bol silný zástanca fašizmu

28.04.2024 17:00

Komunisti žiadajú prokuratúru, aby posúdila tvorbu filozofa Ivana Iľjina. Riaditeľ školy, ktorú po ňom pomenovali, vidí v pozadí sprisahanie Západu.

spišiak

Ďalšia nehoda politika, Spišiak narazil do plota: Oslepilo ma slnko, vysypali sa na mňa papieriky

28.04.2024 16:54

Poslanec Progresívneho Slovenska Jaroslav Spišiak mal dopravnú nehodu, narazil do plota.

martinkoslimacik

Keď zapneš svetlo, vypneš tmu.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 7
Celková čítanosť: 21036x
Priemerná čítanosť článkov: 3005x

Autor blogu

Kategórie